الأحد، أغسطس 30، 2009

0 شكر وعرفان

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحمد لله  عملت مدونتي ودي اول رساله او موضوع ليه
وانا هخليه موضوع شكر
شكر لكل اللي ساعدوني اعمل مدونتي وساعدوني طول حياتي واهتموا بيه
شكر لكل واحد ساعدني
وكل واحد دعمنيي معنويا واستحمل شخابيطي وعكي
وقالي جميل وكل واحد علمني حاجه جديده
ان شاء الله المدونه دي هتكون عامه صحيح انا ميولي سياسي
لكن هحاول اعمل توازن في المدونه بين المواضيع
وباذن الله اقدر اقدم حاجه كويسه لديني ومجتمعي عن طريق التدوين
وان شاء الله اول مواضيعي هتكون خاطره روحانيه شيئا ما
وبعد كدا هبدأ اوريكم ابداعاتي الادبيه
انا بدأت اكتب من فتره بسيطه
كان ليه كتابات وحشه قوي وكتابات عاديه وكتابات حلوه
نفسي مدونتي تولع يعني عايزاها تكون مكان بتترددوا عليه
وتحبوه
وطبعا اي حد عنده تعليق على المدونه اي حاجه غلط او مش كويسه
يقولي وانا باذن الله هصلحها وهتقبل بصدر رحب
كمان عايزه المدونه تبقى مكان نقاش جميل وجو حلو
اعتبروني اختكم
تحياتي
.....فجـ الدين ــر

0 التعليقات:

Design By : A7rarpress